חבילות גלישה בחו"ל

globe
מיצאו לי חבילה
החבילות הנמכרות ביותר שלנו:
אירופה
תקף ל-7 ימים
european

49

1 GB גלישה
גלישה בלבד
or
64
1 GB גלישה + שיחות
50 דקות שיחה יוצאת לישראל
שיחות נכנסות חינם!
איחוד האמירויות
תקף ל-7 ימים
united-arab-emirates

55

1 GB גלישה
גלישה בלבד
or
120
3 GB גלישה + שיחות
50 דקות שיחה יוצאת לישראל
שיחות נכנסות חינם!
ארה״ב
תקף ל-30 יום
usa

99

5 GB גלישה
גלישה בלבד
or
114
5 GB גלישה + שיחות
50 דקות שיחה יוצאת לישראל
שיחות נכנסות חינם!
יוון
תקף ל-30 ימים
greece
139
10 GB גלישה
גלישה בלבד
or
64
1 GB גלישה + שיחות
50 דקות שיחה יוצאת לישראל
שיחות נכנסות חינם!

לפני הרכישה, בידקו שמכשירכם תומך esim

android

משתמשי אנדרואיד היכנסו ל:
הגדרות > חיבורים > מנהל כרטיס סים > הוסף חבילה סלולרית

android-check
iphone

משתמשי אייפון היכנסו ל:
הגדרות > סלולרי > הוסף תוכנית סלולרית > הוסף esim

iphone

שימו לב! המכשירים הבאים אינם תומכים עדיין ב-esim:
שיואומי Xiaomi | רדמי Redmi | וואן פלאס OnePlus

גם אם אין לכם אופציה ל-esim במכשיר עדיין תוכלו ליהנות
מהתעריפים הזולים שלנו ע״י הזמנת סים פיזי שלנו

יש לכם עוד שאלות
או משהו לא מסתדר לכם?
כאן כל התשובות >

מעדיפים לדבר איתנו?
אנחנו זמינים עבורכם
גם בוואטסאפ במענה אנושי

כל מה שצריך לדעת על חבילות גלישה בחו"ל

אחד הדברים שכל מי שנוסע לחו"ל חייב לדאוג להם מראש, הוא רכישת חבילות גלישה בחו"ל אשר תוכל לתת מענה לכלל הדרישות והצרכים שלו. לא אחת קורה שגולש לא מסדיר את העניינים בזמן. כתוצאה, הוא רוכש לרוב חבילת גלישה יקרה באמצעות חברת הסלולר שלו או רוכש חבילת גלישה מקומית בחו"ל, מה שעלול לגרום לו להוצאות מיותרות. אחד הפתרונות היותר איכותיים בנושא זה הוא רכישת סים דיגיטלי. מדובר בטכנולוגיה מוכרת, אשר מרבית הטלפונים הסלולאריים המשווקים בישראל תומכים בה. מהם הדברים שחשוב לקחת בחשבון בנושא הטלפון הסלולארי כשטסים לחו"ל? מהם הפתרונות שמוצעים על ידי חברות הסלולר? מהו סים דיגיטלי ולמה מדובר בפתרון איכותי וזול במיוחד? כדאי לקרוא – התשובות בהמשך.

מה חשוב לקחת בחשבון כשטסים לחו"ל

כאמור, אחד הדברים שצריך להתכונן אליו מראש כאשר טסים לחו"ל הוא רכישת חבילות גלישה בחו"ל בטלפון הסלולארי. דווקא בחו"ל, הרבה יותר מאשר בישראל, יש חשיבות לתקשורת מהירה ופתוחה שתוכל לתת מענה הולם במגוון רחב של מקרים. הניתוק הפיזי מחייב תקשורת פתוחה עם המשפחה, כמו גם אפשרות תקשורת גם באזורים מרוחקים ממרכזי הערים בחו"ל. בנוסף, רכישת חבילת גלישה בחו"ל מחייבת גם התאמה של הטלפון המצוי בידי המטייל לרשת הסלולרית במדינה שאליה הוא טס. כשמדובר במדינות מתקדמות באירופה או ביבשת אמריקה, מרבית הסיכויים הם שהמכשירים השגרתיים אכן יתאימו. ואולם ככל שמדובר במדינות שבהן התשתית הסלולרית בעייתית, כך הבדיקה כאמור חשובה ביותר.

  • עלויות: עלויות של שיחות טלפון, כמו גם של גלישה באינטרנט, עשויות להיות גבוהות מאד באופן יחסי בחו"ל.
  • זמינות: חבילה לחו"ל שלא מתאימה עלולה להסתיים מוקדם, מה שימנע תקשורת יציבה וזמינה עם הבית. כמו כן, הדבר עלול למנוע גם את האופציה להעלאת תמונות לענן.
  • מהירות: חבילת גלישה לא מעודכנת עלולה גם להשפיע על מהירות הגלישה.

מה זה סים דיגיטלי? ואילו פתרונות מוצעים על ידי חברות הסלולר בישראל

אחת הבעיות של כל ישראלי שנוסע לחו"ל, טמונה בעבודה שהרשתות הסלולריות בישראל, כולן כאחת, לא אימצו טכנולוגיות מתקדמות. מדובר בטכנולוגיות שאומצו זה מכבר על ידי רבות מהמדינות המתקדמות באירופה ובעולם בכלל. בעקבות כך, חברות הסלולר בישראל מציעות חבילת גלישה בחו"ל שהיא מוגבלת בהיקפים שלה מצד אחד, והעלויות שלה גבוהות הרבה יותר מהממוצע הנהוג בכל רחבי העולם, או לפחות במדינות המתוקנות מצד שני. באופן עקרוני, ההבדל בין ישראל למדינות אחרות הוא שבמדינות אחרות מוצע לרוכשים סים דיגיטלי. סים כזה מאפשר לעבור בקלות בין חברות תקשורת שונות, מבלי שיתעורר הצורך להחליף את כרטיס הסים תוך כדי כך. במדינות רבות מוצעות חבילות סלולר חו"ל בהתאמה לצרכים של הלקוחות הפוטנציאליים, תוך שהחבילות הללו מבוססות על קיומו של סים דיגיטלי. במדינת ישראל נמנעות חברות התקשורת מלהכניס לשימוש את האופציה הזאת. ייתכן שהדבר נובע מהעובדה שכרטיס כזה יהפוך את המעבר בין חברות הסלולר לפשוט וקל, ועלול לגרום לגולשים לעבור בהמוניהם לחברות זולות יותר.

חבילות גלישה בחו"ל: אילו פתרונות מוצאים לטסים לחו"ל על ידי חברות הסלולר

לרוב, מה שחברות הסלולר מציעות לנוסעים לחו"ל היא חבילת גלישה בחו"ל בהתאמה לצרכים ולהעדפות של הגולש. המשמעות היא שבכל מדינה, או בכל קבוצת מדינות שאליה המנוי טס, הוא יוכל לקבל חבילת גלישה שונה. ההבדלים בין החבילות נוגעים בדרך כלל לזמן הגלישה הצפוי. היתרון של חבילת גלישה בחו"ל מהסוג הזה טמון בעובדה שאפשר להתאים אותה בצורה טובה לצרכים ולדרישות הספציפיות של המנוי. החיסרון של חבילות גלישה מהסוג האמור, הוא שאם המנוי מנצל עד תום את החבילה, הוא עלול לאבד את היכולת לגלוש. לחילופין, עלויות הגלישה תהיינה גבוהות מאד, מרבית המנויים ישלמו את המחירים היקרים, על מנת להימנע מאבדן האפשרות להיות בקשר עם הבית והמשפחה בישראל.

אז מה זה בעצם e-sim

כאמור, במדינות שונות בכל רחבי העולם, שימוש בכרטיס e-sim כבר נפוץ מזה כמה שנים. למעשה, מדובר בכרטיס סים וירטואלי, המייתר את הצורך בכרטיס הסים הפיזי, כפי שכל אחד מאיתנו הישראלים מכיר. מרבית הטלפונים הסלולאריים החדשים הנמכרים בישראל כבר תומכים בטכנולוגיה הזאת. הסיבה לכך שחברות הסלולר בישראל עדיין לא עברו אליה טמונה, כפי שכבר הוסבר, בחשש מפני העובדה שכל בעלים של טלפון סלולארי התומך בטכנולוגיה הזאת יוכל לעבור כהרף עין לחברת סלולר אחרת. זאת מבלי צורך לקבל או להחליף כרטיס ולעבור את כל הליך המעבר כפי שהוא נהוג כיום.

אז איך זה עובד בנסיעות לחו"ל

אמנם הטכנולוגיה הזאת לא עובדת בישראל. עם זאת, מי שכבר טס לחו"ל, יכול לנצל את כל היתרונות הגלומים בה ולרכוש חבילת גלישה בחו"ל במחיר אטרקטיבי. זאת באמצעות חברה סלולארית שמציעה כרטיס סים וירטואלי לנוחותם ולרווחתם של הגולשים הישראלים.

חבילות גלישה בחו"ל עם חברת e-go

החברה המדוברת היא חברת e-go – והיא מציעה חבילות גלישה בחו"ל ע"י סים דיגיטלי במחיר מינימלי. אם אתם לפני נסיעה לחו"ל ואם יש לכם עניין להוזיל בצורה משמעותית את מחירי הגלישה והתקשורת מחו"ל, אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת ותוכלו להוזיל את מחירי הגלישה בחו"ל בעשרות אחוזים.

דילוג לתוכן