חבילות סלולר לחול

globe
מיצאו לי חבילה
החבילות הנמכרות ביותר שלנו:
אירופה
תקף ל-7 ימים
european

49

1 GB גלישה
גלישה בלבד
or
64
1 GB גלישה + שיחות
50 דקות שיחה יוצאת לישראל
שיחות נכנסות חינם!
איחוד האמירויות
תקף ל-7 ימים
united-arab-emirates

55

1 GB גלישה
גלישה בלבד
or
120
3 GB גלישה + שיחות
50 דקות שיחה יוצאת לישראל
שיחות נכנסות חינם!
ארה״ב
תקף ל-30 יום
usa

99

5 GB גלישה
גלישה בלבד
or
114
5 GB גלישה + שיחות
50 דקות שיחה יוצאת לישראל
שיחות נכנסות חינם!
יוון
תקף ל-30 ימים
greece
139
10 GB גלישה
גלישה בלבד
or
64
1 GB גלישה + שיחות
50 דקות שיחה יוצאת לישראל
שיחות נכנסות חינם!

לפני הרכישה, בידקו שמכשירכם תומך esim

android

משתמשי אנדרואיד היכנסו ל:
הגדרות > חיבורים > מנהל כרטיס סים > הוסף חבילה סלולרית

android-check
iphone

משתמשי אייפון היכנסו ל:
הגדרות > סלולרי > הוסף תוכנית סלולרית > הוסף esim

iphone

שימו לב! המכשירים הבאים אינם תומכים עדיין ב-esim:
שיואומי Xiaomi | רדמי Redmi | וואן פלאס OnePlus

גם אם אין לכם אופציה ל-esim במכשיר עדיין תוכלו ליהנות
מהתעריפים הזולים שלנו ע״י הזמנת סים פיזי שלנו

יש לכם עוד שאלות
או משהו לא מסתדר לכם?
כאן כל התשובות >

מעדיפים לדבר איתנו?
אנחנו זמינים עבורכם
גם בוואטסאפ במענה אנושי

נסיעה לחו"ל הפכה לעניין נפוץ מאד. הסטטיסטיקה מוכיחה שהישראלים נמנים עם המטיילים המתמידים והעקביים ביותר בחו"ל. עם זאת כשטסים, נוסעים או מפליגים לחו"ל, אחד הדברים המשמעותיים שחשוב לדאוג לו מלכתחילה וזה חבילות סלולר לחול, בהתאמה לצרכים ולהעדפות של מי שנוסע. בשורות להלן נרחיב את היריעה בנושא. כמו כן נמקד את העדשה בנושא סים דיגיטלי, אשר השימוש בו עשוי לחסוך ממון רב ולהפחית במידה ניכרת את ההוצאות על סלולר בעת השהייה בחו"ל. איך חבילות סלולר חו"ל הפכו לכל כך פופולאריות בשנים האחרונות? מה בדיוק מציעות חברות הסלולר בישראל? מהו סים דיגיטלי ואיך הוא משנה את התמונה? להלן כל התשובות.

חבילות סלולר לחול הפכו לכה פופולאריות בשנים האחרונות

כאמור, עם ישראל גילה את חו"ל כבר לפני שלושים שנה ויותר. מאז, עם ישראל לא מפסיק לטוס. לפני מעט יותר מעשרים שנה נוסף חידוש משמעותי לחיים של כולנו – הטלפון הסלולארי. מאז הוא אפך לחלק אינטגרלי מהחיים שלנו. בשנים האחרונות, רבים נוטלים איתם את מכשיר הסלולר ורוכשים גם חבילות סלולר חו"ל אשר אמורות לאפשר להם לשמור על קשר עם המשפחה ועם החברים. להלן התפקידים המשמעותיים ביותר של חבילת סלולר לחו"ל:

  1. תקשורת תקינה: מצד אחד, הנסיעה לחו"ל הפכה לנפוצה, והעלויות שלה הן שוות לכל נפש. למעשה, עלות של חופשה בחו"ל היא נמוכה, במרבית המקרים, מעלות של חופשה מקבילה בישראל. מצד שני, הסכנות בעת השהייה בחו"ל הן מרובות, מה שמחייב שמירה על קשר רציף עם הארץ.
  2. גלישה: מעבר לתקשורת הקולית, גם הגלישה באינטרנט נדרשת בדרך כלל. זאת, הן על מנת לחפש כתובות או דרכי הדעה והן על מנת לחפש מסעדות או מקומות בילוי. בנוסף, הקשר הטלפוני באמצעות ווטסאף הפך גם כן לחיוני מאד.
  3. העלאת קבצים: אי אפשר לטוס לחו"ל בלי חבילות סלולר לחול המאפשרות להעלות מספר גדול של תמונות וקבצים לענן. גם את זה, אי אפשר לעשות בלי שהטלפון הנייד, שהפך למעשה למצלמה לעת מצוא, יהיה מחובר לאינטרנט.

מכל הסיבות לעיל, לא ניתן להפריז בחשיבות של חבילות סלולר ושל התועלת המרובה שהן עשויות להביא לכלל המשתמשים בהן.

מה מציעות חברות הסלולר בישראל

למרבה הצער, חברות הסלולר בישראל ממשיכות עדיין להשתמש בכרטיסי הסים הפיזיים. הסיבה לכך היא פשוטה – המעבר של הגולשים לכרטיסי סים דיגיטליים עלול לפגוע ברווחים של כלל חברות הסלולר בישראל:

  • מחירים: מתן האפשרות למעבר חופשי בין חברות הסלולר, בלא כל אפשרות למעורבות של החברות, עלול לגרום למעבר לחברות הזולות יותר, המציעות את השירות הנדרש במחירים אטרקטיביים. הדבר עלול, ואכן יצית ככל הנראה, מחדש את המאבק בין החברות. זה המקום לציין שבעקבות הרפורמות של השר כחלון, הוזלו מאד מחירי הסלולר בישראל. כיום, מוצעות לגולשים חבילות סלולר לחול או חבילות בתחומי הארץ במחירים נמוכים. מעבר לסים דיגיטלי לא עולה, לפיכך, בקנה אחד עם האינטרסים של חברות הסלולר.
  • רכישת חבילה לחו"ל בקלות: סים דיגיטלי מאפשר לגולשים גם לרכוש חבילות סלולר במחירים אטרקטיביים הרבה יותר מאלה שמציעות להם חברות הסלולר בישראל. כל מה שצריך הוא כמה פעולות פשוטות, ואחריהן יתבצע חיבור לרשת המקומית, בלי עלויות עודפות ובמחירים זולים מאד ביחס לאלה שמציעות חברות הסלולר בישראל.
  • מהירות גלישה: למרבה ההפתעה, בחלק משמעותי מהמדינות בחו"ל הגלישה היא גם נוחה וגם מהירה מזאת שבישראל. אם כאן רשת 5G עדיין בתחילת הדרך, הרי שבמדינות אחרות התקשורת הרבה יותר מתקדמת.

הנה כי כן, מתברר שיותר משחברות סלולר בישראל מסייעות, הן מעכבות את המנויים שלהן ולא ממש מסייעות להם ליצור תקשורת איכותית בעת הנסיעה לחו"ל. אין פלא, לפיכך, שיותר ויותר גולשים מחפשים, וגם מוצאים, אופנים חדשים לגלישה ולתקשורת בחו"ל.

מה זה סים דיגיטלי ואיך הוא משנה את התמונה

כאמור, מרבית מכשירי הטלפון הסלולארי המשווקים בעולם בכלל ובמדינת ישראל בפרט, מכילים את האפשרות להתקנה של סים דיגיטלי. Esim מותקן בקלות באמצעות ברקוד, ואחרי ההתקנה של הכרטיס החכם הזה, ניתן בקלות להתחבר לגלישה מהירה באמצעות הרשת המהירה במדינת היעד של הגולש. המשמעות המיידית של התחברות באמצעות esim היא ניתוק הלכה למעשה של התלות בכרטיס הסים הפיזי, זה שכל אחד מאיתנו מכיר ועדיין קיים בטלפון הסלולארי של כולנו.

  • מהירות: סים דיגיטלי ניתן להתקנה במהירות, כאשר גם מי שלא מנוסה בכגון אלה ויש לו ידע מינימלי בתחום, יכול לסיים את ההתקנה בהצלחה.
  • יעילות: סים דיגיטלי מתחבר במהירות לכל רשת סלולארית.
  • אמינות: מאחר והכרטיס כאמור מובנה במכשיר, מספר התקלות בו הוא קטן מאד.

רוכשים חבילות סלולר לחול עם e-go

אם יש לכם עניין להתקדם למהפכת esim ולהנות משירותי חברו סלולר זרות במחירים אטרקטיביים בעת השהיה בחו"ל, זה בהחלט המקום הנכון עבורכם. צרו קשר כעת והתחברו לשירותים של e-go – סים דיגיטלי במחיר מינימלי. כך תוכלו לדבר ולגלוש בחו"ל תוך הפחתה משמעותית של העלויות.

 

סים כפול לעומת eSIM מי המנצח  ?



מה הופך את הeSIM למנצח בתחרות ומה המשמעות של הסים הכפול ? 

 

נתחיל בהסתכלות על סים כפולים.

 

אתה בטח כבר יודע שכרטיס SIM נותן לך מספר טלפון נייד לשימוש ברשת סלולרית מסוימת. ובנוסף
זה גם עושה דברים שימושיים אחרים כמו אחסון פנקס הכתובות שלך!
וייתכנו מקרים שבהם זה שימושי להחזיק שני כרטיסי סים. לדוגמה, ייתכן שתרצה לקבל מספר עסקי ומספר אישי, או שתרצה שתהיה לך אפשרות לעבור לרשת סלולרית אחרת עם כיסוי טוב יותר באזור מסוים.

 

בדיוק כמו כשאתה נוסע לחו"ל!

 

שימוש בכרטיס SIM מקומי במקום אחד עבור הרשת הסלולרית  בישראל יכול לחסוך הרבה כסף על חיובי נדידה. לכן, אם אתה אוהב לנסוע לארה"ב מישראל, ועושה זאת בקביעות, מומלץ שיהיה לך כרטיס SIM לרשת בארה"ב מוכן ומחכה שתגיע למדינה.

 

טלפונים עם SIM כפול מאפשרים לך לשמור שני כרטיסי SIM בטלפון שלך בו זמנית, כך שתוכל לעבור ביניהם ללא טרחה, מבלי להחליף פיזית את הכרטיסים פנימה והחוצה.

 

אילו טלפונים הם סים כפול?

רוב יצרניות טלפון אנדרואיד הגדולות מציעות אפשרות SIM כפול. לדוגמה, סמסונג מציעה גרסת סים כפולה
לגרסאות גלקסי A ו גלקסי M  ותוכלו לקבל גרסאות סים כפולות למגוון יצרנים סיניים לגוגמה שיאומי,  opo ועוד … 

 

אבל כשזה מגיע לאפל ולאייפון, כמעט לאף טלפון iOS אין תמיכה בסים כפול. כמעט בכל מכשירי האייפון יש מקום רק לכרטיס סים בודד – היוצא מן הכלל היחיד הוא מכשירי אייפון הנמכרים בסין.

 

מהו כרטיס eSIM?

עכשיו אנחנו מגיעים לילד החדש בשכונה.

 

eSIM (או SIM משובץ אם אתה רוצה להיות טכני) הוא שבב בתוך הטלפון שלך שמתנהג בדיוק כמו כרטיס SIM. אבל בניגוד לכרטיסי SIM, לא ניתן להסיר אותו – במקום זאת, הוא מובנה במכשיר שלך. אז במקום שתצטרך להכניס כרטיס SIM חדש כדי להתחבר לרשת סלולרית חדשה, אתה יכול פשוט להוריד פרופיל eSIM עבור הרשת הזו. ואתה יכול לאחסן מספר פרופילים ב-eSIM אחד, כך שזה בעצם כמו להחזיק מספר כרטיסי SIM במכשיר אחד.

איך עובד כרטיס eSIM?

לכל מכשירי האייפד והאייפון המודרניים של אפל, כולל ה-iPhone XS ואילך יש eSIM מובנה (למעט אלו הנמכרים בסין), וגם למספר הולך וגדל של סמארטפונים אנדרואיד יש גם, כמו הדגמים האחרונים של סמסונג גלקסי וכל מכשירי ה-Pixel של גוגל. מ-Pixel 3 ואילך.

 

לרוב הסמארטפונים עם eSIM יש גם חריץ לכרטיס SIM רגיל. בעתיד, אנו עשויים לראות יותר טלפונים המשתמשים ב-eSIM במקום בכרטיס SIM רגיל.

 

וזה גם לא רק טלפונים. למספר הולך וגדל של מחשבים ניידים וטאבלטים יש כעת גם eSIM מובנה, כמו Microsoft Surface Pro X. אתה יכול למצוא רשימה עדכנית של מכשירים שיש להם eSIM כאן – ודגמים נוספים מתווספים כל הזמן.

 

SIM כפול לעומת eSIM – מה עדיף?

גם SIM כפול וגם eSIM שימושיים מאוד עבור נסיעות לחו"ל, מכיוון שאתה יכול להשתמש בתוכניות נתונים כדי להימנע מתשלום עלויות נדידה מופקעות. אבל איזו טכנולוגיה יוצאת בראש? בואו נסתכל על היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

 

יתרונות SIM כפול

– אין צורך לשנות פיזית את כרטיס ה-SIM שלך כאשר אתה נמצא במדינה אחרת, פשוט עבור ל-SIM החלופי

 

– פחות סיכוי לאבד את כרטיס ה-SIM החלופי שלך מכיוון שהוא נשאר בטלפון שלך

 

– קל להעביר מספרים ואנשי קשר מטלפון אחד למשנהו על ידי החלפת כרטיסי SIM

 

חסרונות סים כפול

– מאפשר לך לעבור רק בין שתי רשתות

 

– סיכוי לאבד כרטיסי SIM אם אתה צריך להשתמש ביותר משני כרטיסי SIM בעת נסיעה בין מדינות שונות

 

– עדיין צריך לקנות כרטיסי סים בחנות או להזמין אותם באינטרנט ולהמתין למשלוח

 

יתרונות eSIM

– אין צורך להחליף כרטיסי SIM בעת נסיעה, פשוט עבור לפרופיל eSIM בתשלום תוך כדי תנועה
וזה כלי הנווד הדיגיטלי האולטימטיבי!

 

– ניתן לאחסן מספר פרופילי eSIM בשבב אחד, עד עשרה בחלק מהדגמים העדכניים ביותר

 

– אין סיכוי לאבד את ה-eSIM שלך מכיוון שהוא מובנה בטלפון שלך

 

– אין צורך ללכת לחנות או לחכות למשלוח מכיוון שניתן להוריד פרופילי eSIM חדשים באופן מיידי באינטרנט

 

– eSIM זמין באופן נרחב במכשירי ה-iPhone העדכניים ביותר של Apple ובמכשירי אנדרואיד חדשים רבים

 

חסרונות eSIM

– העברת פרופיל ה-eSIM שלך לטלפון חדש הוא מעט מסובך יותר ולא תמיד אפשרי אבל תמיד יש להתייעץ עם השרות כדי למצוא פתרון מתאים

– לא לכל טלפון אנדרואיד יש eSIM





האם eSIM הוא העתיד לתקשורת נסיעות בינלאומית?

בהחלט. ברור ש-eSIM יוצאים כמנצחים על פני SIM כפול, בעיקר הודות לנוחות של היכולת להשתמש בפרופיל ה-eSIM שלך באופן מיידי בכל מקום שאתה הולך, במקום צורך לקנות כרטיס SIM מקומי בחנות.
היות וקבלת הesim הוא תהליך מהיר ברכישה דרך האתר ועורך מספר רגעים בלבד.

 

יש גם סיכוי אפסי לאבד אי פעם את ה-eSIM שלך, ויש את הנוחות של היכולת לקבל גישה לכמה פרופילי רשת שונים בשבב אחד לכל מדינת יעד, ולא רק שניים עם סים כפול.

 

עם יותר ויותר תוכניות eSIM שמגיעות לשוק, זה ממש לא מפתיע ש-eSIM מוכר כעתיד על ידי רבים בתחום התקשורת הסלולרית. אפל הובילה את המגמה הזו על ידי הכללת eSIM בכל המכשירים האחרונים שלה. יצרני אנדרואיד, פרט לגוגל, היו איטיים יותר לאמץ את ה-eSIM, אך אנו רואים כעת יותר ויותר טלפונים אנדרואיד עם eSIM מובנים, כולל מכשירים חדשים של סמסונג וסוני ושיאומי!

 

אז, האם eSIM אומר מותו של כרטיס ה-SIM המסורתי? מפעילי סלולר רבים התנגדו לאימוץ ה-eSIM מכיוון שהוא מאפשר לצרכנים להחליף רשתות בקלות יחסית, במקום להיות קשורים לחוזה אחד ולכרטיס SIM אחד. אבל הצמיחה של eSIM הייתה עצומה ואנו מצפים שהיא תמשיך לגדול!

 

אחרי הכל, eSIM הוא זעיר בהשוואה אפילו לננו סים, מה שמפנה יותר מקום ליצרנים לסחוט תכונות טלפון נוספות (יותר חיי סוללה מישהו? כן, בבקשה). אז לא רק eSIMs מאפשרים מעבר קל בין רשתות סלולריות, הם יכולים להוביל גם לטלפונים טובים יותר.

דילוג לתוכן