סים דיגיטלי לחו"ל

globe
מיצאו לי חבילה
החבילות הנמכרות ביותר שלנו:
אירופה
תקף ל-7 ימים
european

49

1 GB גלישה
גלישה בלבד
or
64
1 GB גלישה + שיחות
50 דקות שיחה יוצאת לישראל
שיחות נכנסות חינם!
איחוד האמירויות
תקף ל-7 ימים
united-arab-emirates

55

1 GB גלישה
גלישה בלבד
or
120
3 GB גלישה + שיחות
50 דקות שיחה יוצאת לישראל
שיחות נכנסות חינם!
ארה״ב
תקף ל-30 יום
usa

99

5 GB גלישה
גלישה בלבד
or
114
5 GB גלישה + שיחות
50 דקות שיחה יוצאת לישראל
שיחות נכנסות חינם!
יוון
תקף ל-30 ימים
greece
139
10 GB גלישה
גלישה בלבד
or
64
1 GB גלישה + שיחות
50 דקות שיחה יוצאת לישראל
שיחות נכנסות חינם!
תאור חבילת סים הנותן גלישה אינטרנט בחו"ל

לפני הרכישה, בידקו
שמכשירכם תומך esim

android

משתמשי אנדרואיד היכנסו ל:
הגדרות > חיבורים > מנהל כרטיס
סים > הוסף חבילה סלולרית

android-check
iphone

משתמשי אייפון היכנסו ל:
הגדרות > סלולרי >
הוסף תוכנית סלולרית >
הוסף esim

iphone

יש לכם עוד שאלות
או משהו לא מסתדר לכם?
כאן כל התשובות >

מעדיפים לדבר איתנו?
אנחנו זמינים עבורכם
גם בוואטסאפ במענה אנושי

סים דיגיטלי לחו"ל – מידע נוסף

ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, התרבות הגלובלית מתרחבת והצורך בחיבור בין אנשים ממקומות שונים עולים – קיים צורך לתקשר בקלות ובנוחות מכל מקום מהנייד, ללא מורכבות או עלויות גבוהות. בדיוק למטרה זו משמש סים דיגיטלי לחו"ל, המאפשר לכם לגלוש במגוון יעדים בעולם ולשלוט במידע בכל עת והכל בלחיצת כפתור ובעלויות נמוכות. אז איך זה בעצם עובד ומדוע הסים הדיגיטלי נחשב ליעיל יותר מכל חבילת גלישה המוצעת אצל הספקיות? הכל כאן:

מהו סים דיגיטלי?

הסים הדיגיטלי (או בקיצור: e-sim) מהווה מעין שדרוג או שכלול של כרטיסי הסים הפיזיים, אותם הייתם נדרשים להחליף בהגעה למדינת היעד כדי לתקשר ולגלוש בה בעזרת המכשיר הסלולרי.

כרטיסי הפלסטיק נחשבים אמנם לחלופה מוצלחת מאוד לחבילות הגלישה והשיחות לחו"ל שמציעות ספקיות הסלולר, הודות למחיר הנמוך שנובע מההשתייכות לחברת תקשורת מקומית ביעד שבו אתם נמצאים, אך גם הם סובלים ממגבלות וחסרונות כמו למשל החיפוש אחר כרטיס מתאים, באופציות השמורות לכל כרטיס וכמובן ביכולת העצמית להכניס אותו כראוי לתוך המכשיר.

סים דיגיטלי לחו"ל לעומת הפתרונות הללו, מציע לחבר אתכם לספק בינלאומי עם גישה מלאה לנתונים ניידים, הודעות ושיחות – ללא צורך בכרטיס פיזי.

השיטה פשוטה: אתם רוכשים את ה-e-sim מספקית ישראלית, מקבלים ברקוד ומתחברים לשירות אוטומטית. הדבר מתבצע הודות לסים מובנה שקיים במכשירי הסמארטפון החדישים (רוב המכשירים שיוצרו ושווקו משנת 2018 ואילך) ובכך חוסך לכם זמן לא מבוטל על רכישה והתעסקות בהתקנת סים מקומי, לצד עלויות נמוכות בהרבה תמורת השירות.

אז מה בדיוק השתנה ומה הופך את ה-e-sim למשתלם יותר?

כל עוד אתם נמצאים בארץ, השיחות והגלישה שלכם מבוצעות דרך אחת מרשתות הסלולר הישראליות: פרטנר, סלקום, פלאפון ואחרות.

אבל כשאתם בחו"ל, לרשתות אלה אין אנטנות ייעודיות כך שהן מצויות בהסכמים עם רשתות סלולר מקומיות או מול ספקי משנה ביעדים השונים. התוצאה: חברת הסלולר הישראלית שממנה רכשתם חבילת גלישה משלמת לחברה זרה כדי לחבר אתכם וגובה סכום לא מבוטל המבוסס על נפח גלישה ספציפי, תשלום לפי דקה ופר הודעה. ואם לא רכשתם חבילה? תחויבו באלפי שקלים על כל שימוש פשוט וקצר בנייד.

אז מה החלופה? עד לפני כמה שנים מי שרצה לחסוך בעלויות החבילות של חברות הסלולר, היה רוכש לעצמו כרטיס סים מקומי, גם הפעם עם כמה חסרונות בולטים:

  • השקעה בזמן אחר חיפוש חנות עם כרטיס שמתאים למכשיר
  • התעסקות ומיומנות בהכנסת הכרטיס, בעיקר בסמארטפונים שבהם יש צורך בסיכה מיוחדת.
  • לא תמיד ברור כיצד להגדיר את המכשיר לשימוש והדבר תלוי מאוד בספקית המקומית, לעתים כרוך בשיחה לנציג טכני של אותה החברה ובשפה זרה.
  • קיימים יעדים עם מגבלות על רכישת סים מקומי לתיירים (במדינות אירופיות מסוימות כמו לדוגמה גרמניה).
  • שירותי התמיכה ניתנים רק בארץ היעד ובשפה המקומית שלה.
  • ומה אם תכננתם לעבור בין מדינות? כל אלו מתרחשים שוב ושוב.

כל היתרונות בסים הדיגיטלי

הפתרון המושלם לכל אלו הוא סים דיגיטלי לחו"ל שחוסך בזמן, בהתעסקות ובכל המגבלות כמעט לחלוטין ומעמיד בכך את תעריפי החבילה שלכם על מחיר נמוך יותר מאי פעם:

  1. eSIM מובנה ישירות במכשיר הנייד שלכם וללא צורך בהחלפה לכרטיס פיזי, כך שאפשר להטעין חבילה נוספת ברגע שהקודמת נגמרה. הכל קורה כמובן תוך שאתם נשארים במספרכם הרגיל.
  2. ביטול רכישת הקנייה של הסים הפיזי תאפשר לכם לחסוך בהוצאות וכמובן בעלויות השימוש בחו"ל.
  3. כרטיס סים דיגיטלי חול מציע גישה מלאה לרשתות הסלולר בכל העולם וממגוון ספקים, מה שעוזר לכם להישאר מחוברים בכל מקום ולהשתמש בתקשורת איכותית.
  4. עם הסים הדיגיטלי שכבר מובנה בתוך המכשיר שלכם, אפשר להוסיף ולמחוק פרופילים שונים לפי הצורך. זוהי הדרך הטובה ביותר לקבל מגוון שירותי תקשורת באותו המכשיר ולהחליף ביניהם בקלות במידת הצורך.
  5. לסים הדיגיטלי יש מערכת אבטחה מתקדמת שחוסמת גישה זדונית למידע האישי שלכם. כל המידע שמועבר דרך הסים מוצפן ומוגן מתקיפות ופרצות אבטחה.
  6. כרטיסי ה-eSIM מובנים במכשיר הנייד שלכם, כך שהם לא צורכים שטח פיזי והופכים מטבעם לאלמנט הרבה יותר אקולוגי לסביבה.

מי נותן שירותי סים דיגיטלי לחו"ל?

קיימות מספר ספקיות ישראליות שנותנות את השירות ומציעות ללקוחותיהן חבילות תקשורת מוזלות דרך ה-e-sim. אחת החברות המובילות בישראל היא E-GO, שמספקת את השירות למגוון רחב מאוד של יעדים בעולם ובחבילות ששומרות על מחירים נמוכים ותחרותיים.

כך למשל, עבור חופשה של שבוע ביוון תוכלו לרכוש חבילה עם נפח של 1GB במחיר של 45 ₪ בלבד, או נפח של 10GB ב-139 ₪ – כשליש מחיר בהשוואה לחבילות הסלולר המסורתיות.

אז שנטעין לכם חבילת חו"ל בנייד תוך שתי דקות בלבד מעכשיו?

כל שאתם צריכים לעשות כדי לרכוש ולגלוש עם סים דיגיטלי לחו"ל זה לוודא באתר e-go שמכשירכם תומך בשירות, להזמין חבילה רצויה, לבצע את התשלום, לסרוק ברקוד שתקבלו מאיתנו ולספור את הדקות עד הטיסה. זה הכל. קל, פשוט, מהיר ונוח מאי פעם!

דילוג לתוכן