עבור מכשירי Apple (אייפון)

עבור אל "הגדרות" >> "סלולרי" >> "הוסף תוכנית סלולרית"

עבור מכשירי Android (סמסונג, וואוי וכדומה)

עבור אל הגדרות >> "חיבורים">>"מנהל כרטיסי sim">>"הוסף תוכנית סלולרית"

להפעלת חבילת הגלישה שלך, פעל לפי ההוראות שלהלן:

1. פתח את המצלמה וסרוק את קוד הברקוד שקיבלת בגוף המייל של סיכום ההזמנה (לאחר שביצעת הזמנה).

2. עקבו אחר תהליך ההתקנה, בה תוכלו לתת שם ללקו האיסים החדש שלכם, למשל: "eSIM חו"ל", "קו לנסיעות", "esimil" וכדומה.

3. השלם את תהליך ההתקנה במכשירך עד לשלב בו נראה כי קו ה eSIM הותקן בהצלחה ונמצא ברשימת הקווים הזמינים במכשירך.

4. בהגעה ליעד, כבה את הקו "הראשי" (בו נמצא הסים הישראלי שלך, על מנת להימנע משימוש בקו זה בחו"ל). והדלק את קו ה eSIM שברשותך.

5. ודא ש "נדידת נתונים: נמצא דלוק (data roaming ON).

במידה ואינך מצליח לסרוק את קוד ה- QR, פרטי ה- eSIM הידניים שלך הם:

    שרת SM-DP+: smdp.io

    קוד הפעלה: הקוד שקיבלתם עם ה QR בגוף המייל, לדוגמא: 4K-XXXXX-XXXXXX

טעינת חשבון

הסתיימה לכם חבילת הגלישה ומעוניינים לטעון את הקו בחבילה נוספת? אין בעיה, תוכלו לעשות זאת בכל זמן ומכל מקום ע"י כניסה לאזור "טעינת חשבון בכתובת: https://e-go.co.il/topup 

בדיקת יתרה

מעוניין לבדוק את סטטוס חבילת ה- eSIM שלך?

תוכל לחייג בצורה פשוטה הקוד המקוצר (מהחייגן הרגיל של הטלפון שלך): 163 או 163* מהחייגן הרגיל של מכשירך. 

השיחה תתנתק, ולאחר מכן  תקבל הודעת SMS נכנסת עם מצב יתרת החבילה שברשותך.

רכשתם גם חבילת דקות?

כדי לבצע שיחות יוצאות, אנא זכור לחייג קוד בינלאומי:

קוד מדינה + מספר יעד (ללא 0 המוביל, אם יש) לדוג' 9723555555+

נתקלת בבעיה טכנית ב- eSIM שלך?

הצוות המנוסה שלנו נמצא כאן לכל עזרה טכנית בנוגע לשירות. שלחו לנו מייל לכתובת:support@esimil.co.il והצוות שלנו ישמח לעזור, או השאר פניה ב"צור קשר" באתר.

אזהרה: אנא אל תמחק את ה- eSIM שלך מהמכשיר גם אם ישנה תקלה טכנית. הברקוד אינו ניתן לשחזור ובמקרה כזה לא יחול החזר כספי והיה צורך לרכוש חבילת eSIM חדשה.

שתהיה לך טיסה נעימה ובטוחה! 

צוות esimil

דילוג לתוכן